Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Polderhuis - Dordrecht op 23 november 2017 interview

8.2

De omgeving vind ik heel nauw aansluiten bij de bewoners. Ik vind het fijn dat er een winkelcentrum dichtbij is. Ik heb niet het gevoel dat mijn vader in een verpleeghuis zit, het doet hier heel huiselijk aan. Ik heb ook niet het idee dat ik hier in een groot gebouw ben. Alleen vind ik de slaapkamer van mijn vader klein. Er kan net een bed staan, een kledingkast en een stoel. Er is niet echt ruimte voor bezoek. Ik mis dan ook de privacy, ik kan me niet terug trekken met mijn vader. De medewerkers hebben heel veel aandacht voor mijn vader. Ze maken grapjes met hem en als hij niet lekker in zijn vel zit, dan halen ze hem uit zijn situatie. Mijn vader loopt ook helemaal weg met ze. Hij is ze dankbaar dat ze goed voor hem zorgen. Ze nemen echt de tijd voor hem als hij contact met ze zoekt. Mijn vader kan wekelijks zwemmen en ze organiseren veel uitjes. De bewoners mogen helpen met kleine huishoudelijke taakjes en dat vind ik ook heel positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Polderhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.