Het Parkhuis, locatie Het Polderhuis

Merbau 62 64 3315 RP Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van Het Parkhuis

Waardering van Het Parkhuis, locatie Het Polderhuis - Dordrecht op 9 november 2017 Interview

Het personeel is top. Het zijn allemaal veertigers en vijftigers en ze hebben echt plezier in hun werk. Ik merk dat aan de manier hoe ze mijn moeder verzorgen. Ze organiseren heel veel. Binnenkort gaan ze bijvoorbeeld met het busje naar een tuincentrum. Ze is al twee keer een dagje weg geweest. Het is echt een paradijsje waar mijn moeder zit. Ze gaan één keer in de twee weken zwemmen. Mijn moeder houdt van wandelen en ze streven er naar om elke dag een stukje met haar te lopen. Ze knutselen veel zoals verven, kleuren en plakken. De accommodatie bestaat uit drie eengezinswoningen. Mijn moeder heeft een kleine slaapkamer, maar ze leeft in de woonkamer. Als mijn moeder gaat slapen dan gaat ze naar boven en er is een lift aanwezig. Ze hebben onderling veel contact, omdat ze in een gewoon huis wonen. Mijn moeder moet het sanitaire delen, maar voor haar is dat geen probleem. Ze koken zelf en mijn moeder helpt dan ook mee. Ze schilt bijvoorbeeld de aardappelen of ze helpt afwassen. Er is geen aparte ruimte om samen met mijn moeder te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Het Polderhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.