Waardering van Het Parkhuis, locatie Parkhoff - Dordrecht op 24 november 2017 interview

7.5

De twee verantwoordelijke medewerkers vind ik erg goed. Over het lager personeel ben ik een stuk minder tevreden. Ik vind dat de persoonlijke aandacht en de dagelijkse zorg voor mijn vader bij deze groep minder is. Hun inzet en betrokkenheid waardeer ik duidelijk met een ander cijfer. De activiteitenbegeleiding vind ik niet genoeg. Er is in deze functie met de bezuinigingen teveel gesneden naar mijn mening. Dat vind ik jammer. De communicatie vind ik goed en dan vooral met de leidinggevenden. Meestal als ik een vraag heb, dan stel ik deze aan hen. De accommodatie vind ik netjes en het voldoet verder aan de eisen van mijn vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Parkhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.