Waardering van Het Parkhuis, locatie Parkhoff - Dordrecht op 24 november 2017 interview

8.8

Er wordt met zorg naar mijn moeder omgekeken. Als er iets is met mijn moeder, dan word ik goed geïnformeerd. Ik kan ook altijd terecht met mijn vragen. Ik kan niet anders zeggen, dan dat dit prima geregeld is. Ze proberen rekening te houden met de situatie van mijn moeder. Ze stimuleren haar om aan activiteiten mee te doen. Ze is bijvoorbeeld een weekje met verschillende bewoners op vakantie geweest. Ze doen veel activiteiten buiten de deur, zoals een uitje naar een groot tuincentrum. Er wordt ook veel met muziek en zang gedaan en mijn moeder mag meehelpen met kleine huishoudelijke taakjes. Dat vind ik wel goed, zo kan ze nog zoveel mogelijk doen wat ze nog kan. Verder houden ze rekening met voorkeuren in haar eten, ze zorgen dan voor de extra dingen die mijn moeder lekker vindt. Het ziet er hier allemaal keurig netjes en schoon uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Parkhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.