Waardering van Het Parkhuis, locatie Parkhoff - Dordrecht op 9 november 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw is ongeveer 15 jaar oud, maar er mag wel een frisse wind door heen. De meubels en keuken mogen wel vervangen worden. Er wordt gekookt door de medewerkers en de bewoners helpen mee. Mijn moeder heeft een eigen kamer, maar de badkamer en toilet moet met meer bewoners worden gedeeld. Het contact met de medewerkers is goed. Ik heb ze net aan de lijn gehad en gevraagd hoe het met mijn moeder gaat. Daar nemen ze de tijd voor. Ook als er iets is, dan bellen ze direct. Ik ben heel blij met hun. De verpleging gaat goed. De medewerkers hebben het druk en er is geen personeel te vinden. Ze zijn heel lief en doen hun best. Ze behandelen mijn moeder met respect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Parkhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.