Het Parkhuis, locatie Parkhoff

Koningstraat 290 BCD 3319 PH Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van Het Parkhuis

Waardering van Het Parkhuis, locatie Parkhoff - Dordrecht op 10 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

In mijn ogen wordt er voldoende zorg en aandacht gegeven aan mijn moeder. Als ik bij haar ben, dan zie ik dat er een praatje met haar wordt gemaakt. Als ze net van ziekenhuis komt, vragen de medewerkers altijd hoe het gegaan is. Op deze manier proberen ze haar de benodigde aandacht te geven. Verder wordt het eten, de koffie en de thee prima geregeld. Mijn moeder ziet er altijd keurig en verzorgd uit. Ze voelt zich daar thuis en veilig. Als wij verder vragen hebben, dan wordt daar goed op gereageerd. We krijgen meteen een antwoord of ze gaat dat eerst uitzoeken en dan komen ze later met een antwoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Parkhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.