Waardering van Het Parkhuis, locatie Parkstaete, Geriatrische revalidatiezorg - Dordrecht op 1 juni 2016

5.0
  • Dementie

Ziet er netjes uit, maar de maanden die mijn moeder daar opgenomen was, trof ik haar en haar 15 medebewoners altijd aan in de woonkamer alwaar niets te doen was. De verpleging zei ook steeds dat zij observatieplek zijn en geen activiteiten aanboden. Er is wel een AB maar die moet in een paar uurtjes per week met 30 mensen aan de slag, dus zaten ze allemaal maar in de woonkamer te niksen. En dan werd het gek gevonden dat ze zo snel achteruit gaan! Mijn moeder ging van een volle week vol activiteiten naar helemaal niks en dat duurde 31\2 maand. Toen was er een plek in een woonvorm. De verpleging was aardig en behulpzaam naar de ouderen, maar afspraken met ons werden niet nagekomen en moesten steeds herhaald worden. Ik ben blij dat mijn moeder er weg is en hoop dat zij zich op haar nieuwe plek nooit meer hoeft te vervelen!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Parkhuis, locatie Parkstaete, Geriatrische revalidatiezorg - Dordrecht

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over het verblijf van uw moeder. Als u het prettig vindt hierover in gesprek te gaan met ons, dan kunt u contact opnemen met Stefanie Hermens via s.hermens@hetparkhuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Parkhuis, locatie Parkstaete, Geriatrische revalidatiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.