Waardering van HilverZorg, De Boomberg - Hilversum op 27 juni 2017 interview

Het gebouw ligt mooi centraal. Je kunt het centrum makkelijk bereiken. Mijn moeder heeft een behoorlijke woonkamer, een grote slaapkamer en een mooie badkamer. Het uitzicht vanuit haar kamer is schitterend. Ik denk dat mijn moeder in haar eigen huis wat flexibeler zou leven. Er zijn toch vaste tijden waarop dingen gebeuren. Ik vind het een minpunt dat mijn moeder maar eenmaal per week wordt gedoucht. Mijn moeder is slechtziend. De facilitaire dienst heeft voor mij geregeld dat op de televisie de ondertiteling wordt voorgelezen. Ik vind dat een groot voordeel voor mijn moeder. De begeleidster van mijn moeder heeft heel veel zorg voor mijn moeder. Ik ben daar heel erg over te spreken. Ik vind het wel jammer dat ze niet haar eigen huisarts heeft kunnen houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HilverZorg, De Boomberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.