Waardering van HilverZorg, De Boomberg - Hilversum op 17 juli 2017 interview

Mijn moeder heeft een eigen kamer met douche en toilet en dat vind ik goed. Wij krijgen regelmatig advies van de medewerkers, bijvoorbeeld over hoe we haar moeten benaderen. Dat vind ik fijn. Verder hebben we regelmatig gesprekken met een arts en de verpleging. Dat vind ik goed. Naast de basiszorg verlenen, doen de medewerkers heel veel en dat vind ik goed. Mijn moeder zit op een gesloten afdeling, maar onder begeleiding kan ze hier vanaf. Ze gaat bijvoorbeeld naar het restaurant, waar ze gezamenlijk pannenkoeken maken of ze organiseren een huifkartocht. Ik vind dat ze met weinig middelen toch heel veel doen. Ik vind wel dat de medewerkers onderbezet zijn. Vroeger waren er gastvrouwen die de wat lagere zorg verleenden. Deze mensen zijn verdwenen en ik merk soms dat ik een medewerker moet zoeken. Het gebouw is niet heel modern, maar er worden wel diverse initiatieven genomen. Er worden nu bijvoorbeeld stickers op de deuren geplakt, om de deuren niet meer anoniem te laten zijn. Volgens mij doen de medewerkers dat zelf en dat vind ik heel goed.

Bent u of werkt u voor HilverZorg, De Boomberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.