Waardering van HilverZorg, De Boomberg - Hilversum op 27 juni 2017 interview

Mijn vader zit op de gesloten afdeling. Wanneer ik kom zie ik toch dat hij ook wel wat aan zijn lot wordt overgelaten. Er is toch een zekere mate van afhankelijkheid van de familie. Naar buiten gaan wordt niet gedaan. De gastvrouwen zijn allemaal weg. Er is naar mijn mening wel wat aan het veranderen. Een aantal activiteiten wordt nu overgenomen door vrijwilligers. Er zijn verschillende ruimtes waar mijn vader kan zitten. De huiskamer op de afdeling vind ik niet gezellig. Het licht doet mij denken aan een operatiekamer. Er is een nostalgisch café. Daar komt hij tot leven. Mijn vader heeft een kamer met uitzicht op de binnentuin. De kamer is ingericht met zijn eigen spullen. Het sanitair moet hij delen met zijn buurman. Voor mijn vader is dit voldoende. Er zijn gradaties onder de medewerkers. Over het algemeen vind ik het personeel prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HilverZorg, De Boomberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.