Waardering van HilverZorg, De Egelantier - Hilversum op 25 april 2017 interview

6.5

Afspraken worden niet altijd nagekomen naar mijn idee. Als ik bijvoorbeeld een afspraak maak over de verzorging van mijn moeder, dan wordt deze niet altijd nagekomen. Ik moet wel vermelden dat ik vind dat er te weinig personeel rondloopt en daardoor hebben ze voor bepaalde dingen geen tijd. Verder valt het me op dat er weinig toezicht is op de gezamenlijke woonkamer. De communicatie vind ik niet altijd goed. Als ik een vraag heb aan de manager, dan krijg ik daar vaak heel laat een antwoord op of hij geeft aan dat hij er op terug komt en dat gebeurt dan niet. Ik vind dat de medewerkers hun best doen, maar er zijn veel wisselingen bij het personeel. Nu de vakantieperiode voor de deur staat, hou ik mijn hart vast, hoe het personeel ingevuld gaat worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HilverZorg, De Egelantier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.