Waardering van HilverZorg, De Egelantier - Hilversum op 25 april 2017 interview

8.3

Ik heb een vaste medewerkster waar ik bij vragen over de verzorging van mijn moeder bij terecht kan. Ik ben daar zeer tevreden over. Zowel ik als mijn moeder merken wel dat, door het tekort aan personeel, de werkdruk vrij hoog is. Als mijn moeder naar het toilet moet bijvoorbeeld, dan moet zij soms wat langer wachten voor zij geholpen wordt. Dat vind ik jammer, ik zou natuurlijk liever zien dat er voldoende personeel is. Mijn moeder zit in de herfst van haar leven en heeft heel goed door dat zij in een zorginstelling woont. Zij weet heel goed duidelijk te maken wat zij wil aan het personeel. Het is een vrij nieuw gebouw, met een binnentuin en alle voorzieningen. De kamer van mijn moeder is mooi licht en ruim en voorzien van een schuifpui met een balkonnetje. Ze heeft beschikking over een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HilverZorg, De Egelantier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.