HilverZorg Tijdelijk Thuis

Augustinushof 63 1216 LD Hilversum
Deze locatie is onderdeel van HilverZorg

Waardering van HilverZorg Tijdelijk Thuis - Hilversum op 21 november 2018

Door een onfortuinlijke val, gebroken linker schouder en rechter pols, plus hoofdwond ben ik tijdelijk opgenomen in HilverZorg tijdelijk thuis In het begin , letterlijk en figuurlijk onhandig, met veel pijn werd ik met alles liefdevol en met veel geduld geholpen. Wat zijn alle verpleegsters, broeders en verzorgsters lief. Niets is hen te veel. Er zijn hier veel mensen op hoge leeftijd die wachten op een plaats in een verzorgingshuis. Deze mensen hebben veel verzorging nodig en wat ik om me heen zie krijgen ze die liefdevol. Langzamerhand ga ik steeds meer dingen zelf doen en zal ik straks weer naar huis gaan.Mocht ik ooit nog in een situatie komen,  wat ik.  niet hoop, dan zou ik dolgraag hier weer worden verzorgd. Bovendien ziet mijn ontbijttafel thuis er niet zo uit als hier. Volop lekkers. Ook het avondeten is prima en afwisselend.Lieve verzorgers op alle fronten, dank jullie wel voor het geduld, meeleven en helpen waar nodig is. Nooit heb ik iemand met een boos of ongeduldig gezicht gezien.Het is vreselijk jammer en eigenlijk schandalig dat de overheid de zorg kapot heeft bezuinigd , er zijn zulke mooie mensen die dit werk doen maar die het erg zwaar hebben.Ook gaat mijn meeleven uit naar al die lieve mensen, die op hoge leeftijd zitten te wachten op een plekje, onzeker omdat ze niet weten wanneer, waar en of dat wel in de buurt van de kinderen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HilverZorg Tijdelijk Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.