HilverZorg Tijdelijk Thuis

Augustinushof 63 1216 LD Hilversum
Deze locatie is onderdeel van HilverZorg

Waardering van HilverZorg Tijdelijk Thuis - Hilversum op 3 november 2019

Hersentumoren

Ik ben hier tijdelijk verpleegd om weer op de been te komen na een zeer zware hersenoperatie. Per ambulance werd ik vanuit het AMC hier afgeleverd, drie dagen na de ingreep. Ik was tot weinig in staat, en behoorlijk gedesorienteerd. Na drie weken verpleging, verzorging en ondersteuning hier ben ik weer zodanig bijgespijkerd dat ik mezelf weer kon redden (met een rollator). Inmiddels ben ik weer thuis om verder te revalideren en op krachten te komen. Dat gaat nog lang duren, maar de start hier was heel belangrijk voor mij en mijn familie. Deze vestiging van Hilverzorg huist in een wat ouder gebouw, en het was voor mij wel wat moeilijk om altijd goed mijn weg te vinden; overigens niet echt een probleem. Het belangrijkste is de (voor deze krappe tijd) best ruime personeelsbezetting, met zeer attente, deskundige en vriendelijke personen. Alle lof aan hen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HilverZorg Tijdelijk Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.