HOZO, Woonzorgcentrum Bloemswaard

Garbialaan 3 2182 LA Hillegom
Deze locatie is onderdeel van HOZO

Waardering van HOZO, Woonzorgcentrum Bloemswaard - Hillegom op 12 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder heeft hier uitstekend appartementje. Het beschikt over een ruime slaapkamer, badkamer en een eigen keukentje met magnetron. Er zijn brede deuropeningen en er is voldoende kastruimte. De liften in het gebouw vallen tegen, er is één kleine lift en die is ontzettend langzaam. Zeker als er collectieve bijeenkomsten zijn, dan mag je daar wel de tijd voor nemen, want het duurt vrij lang met de lift. Wat ik heel erg goed vind is de belevingsgerichte zorg die geboden wordt. Er wordt echt gelet op de individuele beleving van de bewoners. Als mijn moeder bijvoorbeeld een ommetje maakt, dan wordt er door de medewerkers en zelfs de receptie gevraagd hoe haar ommetje was. Ze doen hun best om het mijn moeder naar de zin te maken. Als er een activiteit georganiseerd wordt, waarvan ze weten dat mijn moeder hier van houdt, dan proberen ze haar erbij te betrekken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HOZO, Woonzorgcentrum Bloemswaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.