Huis ter Leede, Woon & Zorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Woon & Zorg - Leerdam op 7 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Communicatie is in Huis ter Lede soms wat karig en worden we niet van alles op de hoogte gebracht of te laat, daar zou denk heel makkelijk iets aan gedaan kunnen worden. Er worden afspraken gemaakt maar men kan zich door bijvoorbeeld drukte, niet altijd aan houden. Het verplegend personeel is over het algemeen jong maar zijn zeer vriendelijk en beginnen ook een praatje als ze binnen komen. Soms worden er dingen vergeten of niet gedaan en als ik er iets over zeg dan kan er wel eens geïrriteerd op gereageerd worden waarvan ik vind dat dat niet nodig is. Er is wel een wezenlijk verschil qua werkstijl in vergelijking met de jongere en oudere zusters. De oudere luisteren bijvoorbeeld ook meer en zien meer wat nodig is. De verzorging is goed en alles wordt voor mij gedaan zoals koken en de was. Ik woon hier fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Woon & Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.