Huis ter Leede, Woon & Zorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Woon & Zorg - Leerdam op 24 juli 2017 Interview

De instelling waar mijn moeder verblijft, is een christelijke instelling. Daar wordt rekening mee gehouden. Wat ik goed vind, is dat er veel activiteiten georganiseerd worden, zoals Bijbelstudies, kerkdiensten, optredens of gezamenlijk ijs eten. De zorg die mijn moeder hier krijgt vind ik goed, want de afspraken die ik gemaakt heb over de zorg, worden goed nagekomen. De omgang met de medewerkers vind ik goed, zeker met de vaste medewerkers. De tijdelijke medewerkers kennen de bewoners wat minder goed, waardoor het allemaal wat moeilijker is. Een tijdje geleden toen er wat medewerkers ziek waren, merkte ik bij de medewerkers dat de druk hoog was. Het personeel was wat minder spontaan. Nu is dat veel beter. Bij sommige medewerkers merk ik nog wel dat ze niet snel iets extra's willen doen. Dat vind ik jammer. De communicatie vind ik goed. Regelmatig vinden er zorgplangesprekken plaats en als er iets is, dan kan ik makkelijk even bij het kantoor binnen lopen. Ik vind dat mijn moeder een mooi appartement heeft. Ze heeft een woonkamer, slaapkamer en een mooie badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Woon & Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.