Huis ter Leede, Woon & Zorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Woon & Zorg - Leerdam op 7 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers hebben gewoon te weinig tijd en hebben het te druk. Ik denk echt dat er te weinig personeel is, ik merk dat omdat ik soms heel lang moet wachten voordat ik geholpen kan worden. Daar kunnen de zusters niets aan doen. Er komt ook niet 1 dag dezelfde zuster, soms is dat lastig en moet ik vertellen hoe de verzorging moet gaan. Is niet helemaal zoals het zou moeten denk ik. De woning is wel prima, alleen is er niet genoeg ruimte om nog een kast voor bergruimte neer te zetten. En in de douche is het erg warm omdat er geen luchtverversing in zit. Ook in de woon- en slaapkamer wordt het veel te warm omdat ik op de bovenste verdieping zit. Ik moest zelf een airco kopen. De drempel naar het balkon is te hoog om naar buiten te kunnen. Ik zou dit huis wel aanbevelen maar nooit de bovenste etage want dat is gewoon te warm onder het dak. Voor het schoonmaken komen 2 dames een half uur om alles schoon te maken. Ik ben daar niet echt tevreden mee omdat in een half uur lang niet alles goed gedaan kan worden. Ik kan eigenlijk niets verzinnen om het voor mij fijner te maken hier in huis, maar dat ligt ook aan mijn gezondheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Woon & Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.