Huis ter Leede, Woon & Zorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Woon & Zorg - Leerdam op 7 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan goed omgaan met de medewerkers maar ook met de andere bewoners. Er is een goed burencontact. Als er iets met mij aan de hand is dan helpen de zuster mij werkelijk zo goed. En ook iedere dag word ik geholpen met wassen en alle andere persoonlijke verzorging en daar heb ik geen klagen over, de zusters behandelen mij met respect. Het is hier zo goed. Als dat niet zo was geweest dan had ik hier niet gewoond hoor. Ook alles is goed afgesproken met mijn kinderen en huisarts, die afspraken worden ook allemaal nagekomen. Ik had graag een groter huis gehad maar dat kan ik niet meer aan, dus dit is voldoende. Ik vind trouwens dat de medewerkers mijn kamers goed schoonmaken. Ik ben hier tevreden, het is wel mijn thuis geworden. Als ik weer moest kiezen dan zou ik dit appartement weer kiezen (al gaat er natuurlijk niets boven mij oude eigen huis).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Woon & Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.