Waardering van Huis ter Leede, Woon & Zorg - Leerdam op 12 maart 2019 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Met mijn rollator kom ik goed uit de voeten in mijn woning. Voldoende ruimte dus. Enige nadeel is dat er geen verwarming in de badkamer is. Het warm eten vind ik erg goed. Soms worden er kleine dingetjes vergeten, maar dat is niet wekelijks. Ik heb dagelijks hulp nodig en doen we aan beide kanten ons best. Ik om te begrijpen dat ik lang moet wachten of dat er soms meer van mij verwacht word om zelf te doen. De zuster om haar werk zo professioneel mogelijk te doen. De ene zuster ligt soms beter dan een ander in de omgang. Iedereen is verschillend en de ene is gehaast en de andere niet. Veranderingen vind ik lastiger worden nu ik ouder ben. Ik kan niet goed uitleggen wat ik lastig vind, maar de aangepaste tijden bijvoorbeeld dat ik in de huiskamer ben verstoren bijvoorbeeld mijn ritme. Maar ik voel mezelf wel een tevreden mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Woon & Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.