Huis ter Leede, Woon & Zorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Woon & Zorg - Leerdam op 7 juni 2017 Interview

Over mijn appartement zeg ik altijd, dit is mijn paleis. Alles is goed bereikbaar en steunen zitten op de juiste plaats. Afspraak is afspraak hier, dat doen ze goed. Er werken hier allemaal lieve, behulpzame en tactvolle mensen. Ondanks dat ik niet in mijn woning zit, geven ze je toch het gevoel dat je thuis bent. Ik heb eerst ergens anders gewoond, dus ik kan het vergelijken. Het is hier buitengewoon goed. Het personeel hier werkt met hart en ziel. Je hebt hier ook voldoende privacy.Bovendien luisteren ze naar je als dat nodig is. Het is hier echt sfeervol. Ze laten je vrij, ze laten je je eigen ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Woon & Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.