Huize Het Oosten

Rubenslaan 1 3723 BM Bilthoven

Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken zijn duidelijk en snelle reacties. De zorg is goed er verschil tussen de medewerkers. Mijn vader is erg gevoelig voor een rustig en aandachtsvolle aanpak. Door de drukte is dit niet altijd mogelijk en dat vind mijn vader niet fijn. We zien in de afgelopen jaren een stijgende lijn in de sfeer en de betrokkenheid van de medewerkers. Als we informatie nodig hebben kunnen we er om vragen. Op een geven moment werd ons duidelijk wie de vaste verzorgende van mijn vader is en dat is wel makkelijker. Het is een heel plezierig gebouw,. De sfeer is prettig en open. Het is licht. De styling van de ruimtes is fijn om naar te kijken. Mijn vader voelt zich hier thuis, hij vind het gebouw mooi en verzorgd. De tuin is fijn om te zijn. Sinds de derde verdieping is opgeknapt is dat een fijne zachter omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.