Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 1 juni 2016 interview

9.2

De communicatie met het personeel van de afdeling verloopt uitstekend, maar als ik vragen heb richting het management, dan worden mijn vragen niet altijd beantwoord. Deze communicatie zou ik met een 6 willen waarderen. Over het welzijn van mijn moeder word ik goed op de hoogte gehouden via de mail, en als het urgent is, word ik gebeld. Als ik op bezoek ben word ik persoonlijk op de hoogte gesteld over het welzijn van mijn moeder. Als familie kan je inloggen op het familienet, en zo foto's bekijken die gemaakt zijn van bijvoorbeeld: een concert of een verjaardag die gevierd is. Op deze manier weet ik wat mijn moeder alzo meemaakt. De afpraken die met het personeel gemaakt worden, worden altijd nagekomen. De personeelsleden zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en respectvol naar mijn moeder toe. Ook naar mij toe zijn ze vriendelijk er valt goed met hen samen te werken. De accommodatie is prachtig, het is ongeveer 3 jaar oud. De woonruimte van mijn moeder is mooi, ruim genoeg en functioneel. Het geheel ziet er zeer verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.