Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 1 juni 2016 interview

7.3

De informatievoorziening wat het welbevinden van mijn vader betreft is goed. Dit gebeurt via de e-mail of persoonlijk als ik op bezoek ben, en als het dringend is, word ik gebeld. Maar informatie over de activiteiten hier, daar word ik niet van op de hoogte gehouden door het huis. Die informatie zie ik in de lift of op tafel bij mijn vader. De meest medwerkers zijn aardig en goed, op een enkele na. Maar de meeste gaan goed met mijn vader om en voelt hij zich op zijn gemak bij hen. Maar er zijn een paar medewerkers die wat kort door de bocht zijn, en mijn vader voelt zich bij hen niet in zijn waarden gelaten. De verzorging opzich, is naar mijn mening goed. Er wordt goed naar mij geluisterd en de afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.