Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 1 juni 2016 interview

8.5

De medewerkers gaan heel hartelijk met mijn moeder en ons om. Er wordt goed naar me geluisterd. Ik vind de zorg prima. Ze zijn zorgzaam en bezorgd over mijn moeder. Ze proberen ook dingen te verzinnen die ze leuk vindt. Dat vind ik wel fijn. Het is makkelijk een afspraak te maken. Ik denk ook wel dat ze zich aan de afspraken houden. Dat weet ik niet altijd zeker. Ik vind de informatie merendeels goed. Ik heb een keer iets niet gehoord over iets. Sommige dingen worden niet helemaal teruggekoppeld naar mij. Ik vind de accommodatie mooi gelegen, er is een mooie tuin. Het is opgeknapt. Ze doen leuke dingen in het restaurant. Er wordt van alles georganiseerd voor de mensen. De afdeling van mijn moeder is in het oude gedeelte van het gebouw. Ik vind het wat krakkemikkig. De onderkant van de deur is verrot. Het staat wel op de planning om vernieuwd te worden. Het wordt wel opgeknapt, maar ik kan zien dat dit stuk ouder is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.