Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 2 juni 2016 interview

De vaste medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam naar mijn moeder toe. Zij geven de warme zorg. Mijn moeder heeft alle zorg nodig die er is en daar ben ik tevreden over. Er is een zorgleefplan daar staat alles in over de zorg die zij nodig heeft. Die afspraken die hierin staan worden nageleefd. Ik word goed op de hoogte gehouden over de gezondheid van mijn moeder. Als er vragen zijn kan ik ze stellen en daar nemen ze ook de tijd voor. Mijn moeder maakt veel gebruik van de huiskamer, een gezellige kamer. Haar eigen kamer is wel stoffig dat kan beter. Ik vind het heel fijn dat mijn moeder hier verblijft, het ontzorgt mij enorm. Het geeft mij een gerust gevoel, omdat ik weet dat ze goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.