Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 2 januari 2018 interview

7.2

Door de vele wisselingen van personeel, vind ik dat de zorg wat achteruit is gegaan. Mijn tante moet bijvoorbeeld, naar mijn idee, weleens te lang wachten op hulp. Er is soms wat minder tijd voor extra deskundige aandacht. Dat vind ik jammer. De meeste medewerkers vind ik lief voor mijn tante, maar volgens mij missen sommige het geduld. Over de kamer van mijn tante heb ik geen klachten, deze is mooi, ruim en schoon. Ze heeft een eigen badkamer. Er zijn leuke activiteiten, maar mijn tante doet hier liever niet aan mee. Ze wordt door de medewerkers wel vaak gestimuleerd om mee te doen. Er wordt wel altijd naar mijn tante geluisterd, maar er wordt niet altijd op ingegaan. Dat ligt aan mijn tante en niet aan de medewerkers. Ik word goed op de hoogte gehouden over de gezondheid van mijn tante en als er iets is, dan word ik gebeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.