Huize Het Oosten

Rubenslaan 1 3723 BM Bilthoven

Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het hangt van de medewerker af of de afspraken worden nagekomen. Ik vind dat de kamers niet geweldig schoongemaakt worden. Maar de pedicure verloopt prima. Als er een fysiotherapeut aanwezig moet zijn, dan verloopt dat prima. De zorg is afhankelijk van de medewerker en van mijn moeder. Dit is altijd een combinatie. Mijn moeder kan niet praten. De ene medewerker heeft veel meer rust en weet tijd voor mijn moeder te maken. Ze probeert te luisteren naar wat zij zegt. Maar de ander heeft daar geen rust voor. Ik vind het jammer, dat ik niet bij een zorgleefplan bespreking aanwezig mag zijn. Ik vind het een geweldige kamer. Het is een mooi gebouw, maar het kan wat schoner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.