Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 1 juni 2016 interview

8.7

Ik ben erg onder de indruk van de zorg en de aandacht die wordt gegeven aan mijn moeder, maar ook de aandacht die aan mij wordt gegeven. Mijn moeder klaagt nooit over de verzorging. Het personeel helpt mijn moeder met allerlei problemen die mijn moeder heeft door haar situatie, en reikt oplossingen aan. Er wordt met mijn moeder meegedacht. Het gemak waarmee ik kan communiceren daar ben ik tevreden over. De communicatie verloopt via de mail of als het nodig is wordt er gebeld. En als ik op bezoek ben is er altijd ruimte voor een praatje. Als er een multidisciplinair overleg over mijn moeder is, kan ik mijn input daarvoor inleveren. Later krijg ik er mondeling verslag van, en wordt er een behandelplan voorgelegd. De afspraken worden altijd nagekomen, het gaat maar sporadisch mis bij de overdracht van het werk. De accommodatie is erg mooi en modern, is van alle gemakken voorzien, en ligt in een mooie tuin. Wel jammer dat mijn moeder een woon-slaapkamer heeft maar ze heeft wel een ruime badkamer met vloerverwarming en de badkamer is verder goed ingericht. In het complex is een winkel, kapper en een restaurant waar mijn moeder met het bezoek kan eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.