Huize Het Oosten

Rubenslaan 1 3723 BM Bilthoven

Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb nog niet heel veel afspraken. Als ik iets afspreek, dan wordt dat meteen beantwoord. Ik heb niet veel zicht op de verzorging. Als ik er kom, dan ziet mijn vader er verder goed uit. Ze gaan met respect met hem om. Ze behandelen hem niet als kind. Hij wordt niet betutteld. Ik word met name geïnformeerd als er wat aan de hand is. Ik zou het wel fijn vinden hoe mijn vader het heeft gehad. Ik zou dit wel leuk vinden. Hoe hij het daar maakt. Ik vind de accommodatie wel heel erg netjes. Ze hebben mooie kamers. Het is ruim opgezet. De eetkamer is leuk. Er is een winkeltjes, maar die is beperkt open. Als iemand slecht ter been is, dan is er niet zo veel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.