Huize Het Oosten

Rubenslaan 1 3723 BM Bilthoven

Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 8 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat ze met veel liefde en aandacht voor mijn moeder zorgen. Ik moet wel zelf naar de verzorging stappen als ik vragen heb, maar dan krijg ik ook wel hun aandacht. Ik heb ook e-mail contact met de verzorging en het komt wel eens voor dat zij mij een mail sturen met vragen om spullen voor mijn moeder aan te schaffen. Ik kom wekelijks bij haar en het contact met het personeel is verder goed. De aankleding en uitstraling van het gebouw zijn heel prettig. Mijn moeder heeft een zeer ruime kamer. Het is gelegen in een heel bosrijk gebied, tussen allemaal villa's. Er kan lekker gewandeld worden in de omgeving. Het is centraal gelegen in de buurt van een treinstation waar elk kwartier een trein stopt. Op de begane grond bevindt zich een huisarts met apotheek, wat erg prettig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.