Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 21 december 2017 interview

7.8

Ik vind de aandacht die mijn man krijgt erg persoonlijk en dat vind ik erg belangrijk. Want niet ieder persoon is hetzelfde. Er wordt met veel geduld gezorgd voor mijn man. Mijn man ziet er altijd keurig netjes uit en wordt altijd op tijd gewassen. Ik kan mijn man hier met een gerust hart achterlaten, want hij is hier naar mijn gevoel erg veilig. Op de afdeling is er altijd wel iemand met een luisterend oor. De afspraken worden over het algemeen allemaal netjes nagekomen. Mijn man heeft een hele goede kamer, met een badkamer en een toilet. Het eten ziet er altijd goed uit en het smaakt mijn man meestal prima. Mijn man heeft hier veel afleiding door de activiteiten waar hij aan meedoet. Hij kan erg genieten van een goed gesprek in een praatgroep. Ook natuurfilms kijken en muziek luisteren vind hij geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.