Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 12 januari 2018 interview

6.7

Ik vind de afspraken wisselend gaan en ik denk dat dit door het verloop van personeel komt en onderbezetting. De goede wil is er wel, want het is een poos goed gegaan. Nu lijkt het of ze de afspraken uit het zorgplan vergeten zijn. De medische zorg vind ik goed. De persoonlijke verzorging vind ik wat minder. Ik vind dat mijn moeder vaker naar de kapper mag en dat ze haar haar beter kunnen verzorgen. Ik heb het idee dat ze tijdgebrek hebben en dat er daardoor bepaalde dingen bij inschieten. De medewerkers gaan liefdevol en op een goede manier met mijn moeder om. Dat vind ik belangrijk. De laatste tijd vond ik het moeilijk om contact te maken met bijvoorbeeld de EVV-er. Als ik een mail stuurde, dan kreeg ik daar niets op terug of te laat. Dat vind ik niet in orde.

Bent u of werkt u voor Huize Het Oosten? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.