Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 1 juni 2016 interview

7.8

Ik vind de kamers ruim met een mooi uitzicht. Ik vind de tuin prachtig. De algemene ruimtes zijn mooi. Ze maken hier gebruik van familie-net. Ik ben op de hoogte van wat mijn moeder doet. Over persoonlijke dingen krijg ik een mail. De zorg vind ik goed. Het enige minpuntje vind ik de wisselingen van personeel. Over het algemeen wordt er prima met ons omgegaan. Medewerkers waar mijn moeder net aan gewend is, gaan naar een andere afdeling. Dan moet ze weer aan nieuwe mensen wennen. Er wordt goed naar mij geluisterd. Over het algemeen worden de afspraken goed nagekomen. Soms kan het wat beter omdat bepaalde dingen niet altijd gebeuren. Het enige wat ik mis is een gezamenlijke ruimte in de vorm van aan restaurant waar je met familie zonder afspraak heen kan voor wat drinken of een hapje eten. Er is wel een restaurant, maar dat moet vooraf aangegeven worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.