Huize Het Oosten

Rubenslaan 1 3723 BM Bilthoven

Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het een ruime accommodatie. De medewerkers gaan wisselend met mijn man en mij om. Ze hebben te weinig tijd. Ze zijn heel vaak niet bereikbaar als ik bel. De informatie over het huis en over de zorg vind ik matig. Ik vind het wel zo normaal als er een nieuwe bewoner komt dat die wordt voorgesteld of als er een bewoner weggaat of overlijdt, dat ze dat aangeven. Dat vind ik nu matig. Ik vind dat de partners te weinig worden geïnformeerd. Ik vind dat de intake beter moet. Dat het wat persoonlijker is. Ik zou wel een dag-progamma willen hebben wanneer er wat is. Ze willen wel maar zeggen dat ze geen tijd hebben. Voor 16 mensen die ziek zijn hebben ze 2 man personeel. De afspraken gaan wel goed. Ik vind de medewerkers een beetje afstandelijk. Ze zijn wel goed voor mijn man, maar ze moeten altijd wat doen. Maar daar kunnen zij dus niks aan doen. Ik vind dat ik na ruim een jaar eigenlijk iedere keer tegen hetzelfde aanloop, storend. Het staat in de computer. Ik vind gewoon dat zij te weinig tijd hebben en dat er meer zorg moet komen. Ik vind de fysiotherapeut matig. Die zegt vaak af vanwege een cursus. Die neemt het niet serieus, vind ik. Ik vind dat jammer. Ik vind het eten matig. Het is echt zo een Hollandse pot. Ik vind het niet heel spannend eten. Is een kwestie van bezuinigingen, denk ik. Ik mis toch net die finesse.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.