Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 1 juni 2016 interview

Ik vind het heel knap hoe het personeel met mijn tante omgaat, terwijl zij geen gemakkelijke bewoner is. De verpleging blijft altijd alleraardigst. De personeelsleden respecteren de keuzes van mij tante. Mijn tante ziet er altijd netjes uit. Het personeel denkt met ons en mijn tante mee. Er wordt altijd naar mij geluisterd. Als ik op bezoek ben kan ik altijd mijn vragen stellen en ik krijg snel antwoord. De afspraken die wij maken worden altijd nagekomen. De informatievoorziening is goed. Als er iets aan de hand is met mijn tante dan word ik daarover gebeld of krijg ik het te horen als ik op bezoek ben. De locatie ligt in het bos, met een prachtig onderhouden park erom heen. Het is goed bereikbaar. Het ligt dicht bij het treinstation en er is een goede busverbinding. Ook met de auto is deze locatie goed bereikbaar. De woonruimte die mijn tante hier heeft is uitstekend, ruimer dan in andere huizen. In het gebouw zijn overal algemene, lichte ruimtes waar we kunnen gaan zitten. Verder worden hier veel culturele activiteiten gehouden: zoals bijvoorbeeld concerten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.