Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 31 mei 2016 interview

4.0

Ik zou deze instelling niet aanbevelen. De verzorging is hier niet naar behoren, de persoonlijke verzorging is slecht. De bewoner wordt aan zijn lot overgelaten. Je hebt hier hele goede medewerkers maar er zijn ook hele botte bij. De goede medewerkers zijn correct en lief bezig. Maar er zijn ook medewerkers bij die niet liefdevol bezig zijn met de bewoner. Op dit moment is er veel ziekteverzuim onder het personeel, en zijn er veel inhuurkrachten, maar dat wil niet zeggen dat juist de invalkrachten slecht werk leveren. Er zijn ook vaste medewerkers die slecht werk leveren en invalkrachten die goed werk leveren. De afspraken worden niet nagekomen. Ik word nooit op de hoogte gehouden, niet dat er een dokter is geweest niet over het zorgplan, niets.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Huize Het Oosten - Bilthoven

We vinden het jammer dat deze meneer of mevrouw niet tevreden over onze zorgverlening is. We doen ons best om goede zorg te leveren en hierover duidelijke afspraken te maken, ook met familieleden. De feedback van bewoners en familieleden waarderen wij zeer en geeft ons handvatten om
verbeteracties uit te zetten. Om de onderwerpen waarin we niet aan uw verwachtingen voldoen te verbeteren, nodigen wij u uit contact op te nemen met de manager zorg & wonen van Huize Het Oosten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.