Huize Het Oosten

Rubenslaan 1 3723 BM Bilthoven

Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Meestal als er een afspraak gemaakt kom ze die wel na. Het contact is goed. Als er iets met mijn moeder is en ik heb iets gevraagd dan gaan ze daar ook daadwerkelijk achteraan dat is prima. Op dit moment is mijn moeder wat minder en dan geven ze haar meer zorg en geven ze haar meer aandacht komen ze vaker langs. Als ze meer hulp nodig heeft zijn ze er echt voor haar. Over het algemeen is de informatie goed en als ik meer informatie wil dan vraag ik daar om. Als ik iets bespreek dan wordt er echt geluisterd. En ze komen ook navragen hoe het nu is. Het gebouw ademt een goede sfeer uit. De ligging is perfect. Ze hebben een leuke tuinkamer waar leuke dingen georganiseerd worden zoals bijvoorbeeld bridgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.