Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 31 mei 2016 interview

7.5

Mijn moeder heeft het hier zeer naar haar zin, en dat vind ik zeer positief. Het personeel is vriendelijk naar mijn moeder en mij toe. Ze kunnen over het algemeen goed met mijn moeder omgaan. Er wordt adequaat gereageerd als er iets belangrijks is. Ik word redelijk op de hoogte gehouden over het welbevinden van mijn moeder. Als er iets ernstigs aan de hand is, word ik daarover gebeld, en anders word ik via de mail op de hoogte gehouden. Als ik vraag heb en het moet doorgegeven worden, bijvoorbeeld een financiele afspraak, dan verloopt dat niet altijd naar behoren. Daar zijn ze niet altijd even secuur in, men weet dan niet altijd dat deze afspraak gemaakt is. De onderlinge communicatie verloopt dan niet altijd even goed denk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.