Waardering van Huize Het Oosten - Bilthoven op 2 januari 2018 interview

7.3

Mijn moeder kreeg heel weinig zorg, maar toen het minder goed ging, hebben we meer zorg aangevraagd. Helaas merkte ik dat ze een administratieve fout hadden gemaakt en waren er nog meer dingen die op dat moment niet goed verliepen. Mijn moeder kreeg op dat moment niet de zorg die zij nodig had en ik merkte dat pas na een maand. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is. Bovendien vind ik dat ze over de situatie onvoldoende openheid hebben gegeven. Voor de rest ben ik erg tevreden over dit huis. Mijn moeder is dement, maar woont nog alleen, onder begeleiding. Ze gaat elke twee weken naar de kapper, ze krijgt elke dag schone kleren aan en ze wordt goed gedoucht en gewassen. Ik ben erg tevreden over de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Het Oosten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.