Waardering van Humanitas Akropolis - Rotterdam op 5 augustus 2018

• Dementie

Mijn schoonmoeder heeft 3.5 jaar binnen Akropolis gewoond op de 9de etage....Een zeer maar dan ook zeer goede waardering voor het personeels team van de 9de etage van Humanitas Akropolis. Ze staan voor een ieder klaar. Niets is hen te gek. Zorgafspraken worden nagekomen.Wij als familie waren zeer kritisch maar sprongen bij als we er waren. Communicatie is binnen iedere organisatie een punt. Maar voor me schoonmoeder stonden ze altijd klaar.We hebben het zeer gewaardeerd ook tijdens de laatste weken. Op management gebied moet er meer stabiliteit uitgezet gaan worden. Want wij hebben in 3.5 jaar tijd 6 zorgmanagers zien komen en gaan. Die niet altijd ten goede kwamen voor het team.Daardoor hebben we mensen zien vertrekken.. helaas.De kleinschaligheid en deskundigheid schort eraan bij management omdat ze vaak totaal niet weten wat er speelt. Maar gesprekken ook uit de weg gaan. Dat is ons tegen gevallen.Managers maar ook directie ... luister naar het personeel ipv oordelen vanuit een bureau.In het personeels team van de 9de etage moet je geloven. De verzorgende helpende voedingsassistenten en verpleegkundige staan voor de cliënt waar het voor bedoeld is en biede  zorg op wens van de cliënt zoals dit ook hoort.Wij hopen dat het management dat eens gaat beseffen.Waardering voor het verplegend personeel top echt een score 9 ...Waardering voor zorgmanagent en directie een matige score van 5.5

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Akropolis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.