Waardering van Humanitas Akropolis - Rotterdam op 8 juli 2016

9.5

Namens de kinderen van wil ik op deze manier een heel groot compliment geven aan iedereen die deel heeft uitgemaakt van de verpleging, verzorging en begeleiding van mama's laatste levensdagen op de verpleegafdeling van de 10 etage in Humanitas Akropolis.Vanaf de ontvangst op donderdag 21-1-2016 op kamer 1020a tot het moment dat mama in de nacht van zondag 24-1 op maandag 25-1 om 01.30 is ingeslapen, werd zij, evenals wij, omringd door warmte en vakkundige en liefdevolle zorg en aandacht.Mama kwam tot rust, raakte haar angst kwijt en voelde zich gehoord én begrepen, met name door de toen dienstdoende arts die voor haar een oude bekende was en waar ze een onbegrensd vertrouwen in had.Niets was teveel om het verblijf van mama én ons allemaal zo comfortabel mogelijk te maken; van een extra bed op haar kamer voor ons om te rusten, een eindeloze toevoer van koffie, thee, fris, brood tot zelfs warme maaltijden toe, zelfs in de nachten werd er voor ons gezorgd. Altijd was er een luisterend oor, werd er meegedacht en geen moment hebben we het gevoel gehad dat er iets te veel óf niet mogelijk was.Het voelde vertrouwd dat de drie nachten die we gewaakt hebben, dezelfde mensen dienst hadden, zowel de verpleegkundige als een leidinggevende dame waren er als we hun nodig hadden, vanuit hun vakkundigheid, maar zeker zo belangrijk, als mens.Zij stelden gerust, gaven troost en hebben mama vol respect en liefde verzorgd. De verpleegkundige heeft een halfzusje en mij zelfs willen helpen om mama te wassen en aan te kleden nadat ze was ingeslapen.Het heeft bijna een half jaar geduurd voordat ik hieraan toekwam, maar omdat we ons dit toen al hadden voorgenomen, en wetende dat dit voor mama ook heel belangrijk zou zijn, omdat iedereen dit zó toekomt, spreek ik dan nu onze oprechte dankbaarheid uit aan iedereen!Humanitas mag trots zijn op mensen als jullie en wij hopen dan ook dat deze waardering van ons mag bijdragen aan het bewust zijn daarvan!met een warme groet namens mama's gezin.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Humanitas Akropolis - Rotterdam

Bedankt voor uw waardering. Wij vinden het fijn om te zien dat u tevreden bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Akropolis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.