Waardering van Humanitas Bertus Bliekhuis - Hoek van Holland op 1 februari 2018

8.2

Mijn vader heeft hier een half jaar gewoond op de 1ste etage; eerst voor revalidatie en daarna voor beschermd wonen. De kamers zijn klein en het gebouw is oud maar toch heerst er een goede sfeer. De verzorgers zijn erg lief, geduldig en zorgzaam. Ze proberen voldoende afleiding te bieden aan de bewoners middels activiteiten. Als je een vraag hebt maken ze tijd om je te woord te staan.  Er  is voldoende begrip ook voor de mantelzorgers. Het meelezen via Carentzorgt is een prima manier om betrokken te zijn en inzicht te hebben in de zorgverlening. Het vergroot de betrokkenheid en het contact met de verpleging. Het belangrijkste vonden wij dat mijn vader voldoende aandacht kreeg en zich gewenst/gezien voelde. Dit heeft het team met volle overtuiging gedaan en daar zijn wij heel dankbaar voor!

Bent u of werkt u voor Humanitas Bertus Bliekhuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.