Humanitas Hannie Dekhuijzen

Carnissedreef 280 3084 NN Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Humanitas

Waardering van Humanitas Hannie Dekhuijzen - Rotterdam op 12 oktober 2019

Hoe vaak we ook aangeven dat onze moeder na het middageten naar bed moet, het gebeurd regelmatig niet. Of pas laat op de middag. Rapporteren hiervan heeft weinig nut. Eten doet ze niet goed, maar er wordt weinig of niet op gelet. Regelmatig zijn er geen medewerkers op de afdeling. De patienten worden dan alleen gelaten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Humanitas Hannie Dekhuijzen - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw reactie. We betreuren uw ervaring en proberen daar uiteraard zoveel mogelijk aan te doen. We willen graag meer weten over een aantal zaken die u benoemt. Dit helpt ons verbeteren. De manager is op de hoogte van uw review en wil hierover graag met u in contact komen. Zou u ons willen bellen? Dat kan direct of via onze klantenservice 010-2713800.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Hannie Dekhuijzen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.