HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Eshoeve

Doorniksestraat 150 2587 AZ Den Haag
Deze locatie is onderdeel van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Eshoeve - Den Haag op 25 april 2018

Dementie

Ik ben dochter van een bewoonster op de half open/gesloten afdeling Albatros.Sinds vorig jaar februari (2017) verblijft mijn moeder, die licht dementerend is, in de Eshoeve.Het was moeilijk om de beslissing te nemen, je wilt uiteraard niet dat één van je ouders “opgenomen wordt”, maar wij, de kinderen, hebben nog geen dag spijt gehad met onze keuze. Het huis zelf is iets verouderd, maar de verzorging, therapie en aandacht voor de bewoners is uitstekend. De medewerkers zijn lief en zorgzaam. De huiskamer heeft een gemoedelijke sfeer en het is fijn om gezellig met mijn moeder koffie te drinken in het restaurant.Regelmatig wordt het zorgplan met mijn moeder en mij doorgenomen en in die gesprekken wordt ook goed geluisterd naar mijn moeder.Via kennissen, waarvan een familielid op de gesloten afdeling verblijft, heb ik ook positieve berichten gehoord.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Eshoeve - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Goed om te lezen dat u tevreden bent met de geboden zorg en betrokken bent bij de evaluaties daarvan.

Mw.A.Vreeken
locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Eshoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.