HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek

Jacob Catsstraat 325 2515 GK Den Haag
Deze locatie is onderdeel van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek - Den Haag op 29 maart 2021

Mijn oma werd een tijdje geleden opgenomen op afdeling Vermeer. De welkom was hartverwarmend. Wij kregen een rondleiding en de manier van communicatie was top. Mijn vertrouwen in de afdeling was gelijk goed. Wij werden op tijd van alles op de hoogte gehouden. Wat wij als familie echt hebben gewaardeerd is tijdens het proces van overlijden. Iedereen was betrokken en er werd respectvol gecommuniceerd, wij kregen de ruimte van de Teamleider en de Evver om ons verdriet te uiten op de dag van overlijden. Dikke compliment voor de hele team van afdeling Vermeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek - Den Haag

Geachte reviewer,

Dank voor uw reactie. Wij werken vanuit persoonsgerichte zorg en waarderen dat u dit heeft herkend. Ik zal uw complimenten over brengen aan het hele team. Wij wensen u en uw dierbare heel veel sterkte.

Met vriendelijke groet,
Anja Harteveld
Locatiemanager Schildershoek en Stromenhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.