Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek - Den Haag op 29 november 2012

3.0

Mijn vader heeft zijn laatste jaren in dit verpleeghuis doorgebracht. Ik vind de toestand slecht. Misschien komt mijn diepe teleurstelling over de zorg wel omdat ik zelf in het buitenland een verpleeghuis leidt, en met minder middelen als in Nederland een veel betere zorg bieden kan. Ik vind dit verpleeghuis triest, het personeel dat ik heb getroffen was gespannen en onvriendelijk tegen bezoek en bewoners, je bent er bijna bang voor hoe ze de ouderen behandelen als je er niet bij bent. De gesloten afdeling (daar zat mijn vader) is maar zielig: niemand komt kijken of alles wel goed gaat, en als ze komen zijn ze chagrijnig. Op hulproepen van andere bewoners werd niet gereageerd. Als het mogelijk geweest was zou ik mijn vader meteen hebben meegenomen. De kamers van de bewoners hebben hun beste tijd ook wel gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.