HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek

Jacob Catsstraat 325 2515 GK Den Haag
Deze locatie is onderdeel van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek - Den Haag op 31 maart 2021

Delier

Onze oom is na een valpartij, via het ziekenhuis, in De SchildersHoek verpleegd. Het was innemend om te zien hoe liefdevol de verpleegsters met hem omgingen. Ook legden zij kalm en duidelijk uit wat ze doen en waarom. het overlijden van hem greep hen erg aan. Alle lof voor deze kanjers van afdeling van Goch

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek - Den Haag

Geachte reviewer,

Dank voor uw reactie. Ik breng uw complimenten over aan het team. Wij zijn als organisatie trots dat u als familie de passie ervaart waarmee de medewerkers hun werk uitvoeren. Wij wensen u veel sterkte.

Met vriendelijke groet,
Anja Harteveld
Locatiemanager Schildershoek en Stromenhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis De Schildershoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.