Geriatrische revalidatiezorg

woensdag
donderdag
vrijdag
10:00 - 20:00

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis Vrederust-West, Zorg en Geriatrische revalidatie - Den Haag op 13 december 2016

Mijn moeder verbleef enkele maanden in Vrederust, de eerste tijd ging het redelijk maar toen ze meer afhankelijk werd was de zorg ronduit slecht, werd niet goed gewassen, als ze belde werd er niet gereageerd, mijn moeder zei vaak dat ze niet aardig waren, en tijdens de verzorging maar wat deden.Op de dag van overlijden hebben we geen zorg medewerkers gezien, door de verpleegkundig specialist gebeld, wat we zeer hebben gewaardeerd, zijn direct gegaan en anderhalf uur later was onze moeder overleden, de arts heeft haar geschouwd en dat was het. We hebben onze moeder verzorgd en de begrafenisondernemer heeft haar opgehaald zonder ook maar iemand van de zorg te hebben gezien, niet even kijken hoe het ging, niet na overlijden en bij het weggaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Verpleeghuis Vrederust-West, Zorg en Geriatrische revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.