Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag op 30 mei 2017

7.8

Een goed woonzorgcentrum met vriendelijk personeel. Men gaat heel prettig, respectvol en behulpzaam om met mijn moeder. En men tracht hulp op maat te leveren, zelfs als dat buiten de normale werkzaamheden valt. Ook fijn dat het centrum dicht bij een winkelcentrum is gelegen, waar het mogelijk is om een drankje op een terrasje te nuttigen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een waardering over ons te schrijven.
Het is erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze zorg en begeleiding voor uw moeder.
Wij hopen dit nog geruime tijd te kunnen doen!

Team Ametisthorst

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.